لزوم عفت و حیا برای مردان در جامعه

لزوم عفت و حیا برای مردان در جامعه

لزوم عفت و حیا برای مردان در جامعه

مرد سالم با دیدن زن برهنه و تحریک آمیز و حتی موهایش بسیار مشتاق میشه و جلوی خودش گرفتن بسیار برایش سخت می شود و دو راه برایش نمی ماند یا باید از طریق احتیاط و کمک گرفتن از خدا و فشار آوردن روی خودش اشتیاقش رو سرکوب کنه که موجب ناراحتی و با تکرار این قضیه تبدیل به افسردگی و بهم ریختن تعادل بدن (از نظر طبع و گرمی و سردی) و بیماری می شه.

 

 

یا باید به سمتش بره و نتیجه چنین اوضاعی یک زندگی پرشهوت میشه که دیگه خانواده معنایی نداره و ایمان وعشق و وفاداری بین خانواده ها و علاقه به فرزند پروری کم میشه و فرزندان زنازاده هم بی سرپرست میشن یا سقط میشن یا حالا شاید مادره یا فرد دیگه ای دلش بسوزه و بزرگش کنه و زندگی ما تقریبا شبیه حیوانات میشه که دیگر برای شهوت (هوس ) هرکاری می کنیم و دیگر تمدن و تحصیل و معنویت و عشق که نیازهای بسیار مهم تری برای انسان ها هستن پایمال میشه.

و تجاوز ها و شهوت پرستی ها بوجود می آید.

 

 

در رابطه جلو خودگرفتن هم بگم که حتی اولیا و پیامبران هم که عزم و ایمان بالایی داشتن با احتیاط زندگی می کردن مثل زمانی که حضرت موسی(ع) جلوی دختران شعیب حرکت کرد یا پناه بردن به خدای حضرت مریم هنگام دیدن فرشته زیبا.

 

 

نکته بعدی اینه که حجاب برای مرد هم هست اما چون زنان به شدت مردان تحریک نمیشن و مرد زیبایی زن را ندارد حجاب برای زن بیشتر است و همچنین مرد می تواند از طریق مخ زدن و زور و قانون شرعی و…زن را جذب کند اما زن مهم ترین ابزار جذبش زیبایی ظاهری اوست.به علاوه زن ذاتا دارای حیا بیشتری است و و زنان با حیا از چشم چران ها خوششان نمیاید.

 

 

در رابطه با زندگی غربی ها هم از فیلم ها و فرهنگ ها و میزان افسردگی ها و رشد جمعیت و تولید کلیپ ها و عکس های فاسد و دعوا های شدید و ورزش های وحشی و حرف های تازه مسلمان هایشان و زندگی با حیوانات به جای بچه و آمار های سازمان ملل و خودشون در رابطه با زنازادگی و کودکان بی سرپرست وتجاوز ها و…میشه مشکلات بد حجابی رو فهمید.در جامعه خودمون هم از میزان فساد و افسردگی جوانان و افزایش طلاق ها(که بعضی به خاطر خیانت است) از زمانی که بدحجابی و ماهواره مد شد میشه اثرات بدحجابی رو فهمید.

 

 

غربی ها اگر پیشرفته شدن گرچه تلاش هم میکردن( و در شهرهای خودشون به رعایت قوانین شون می پردازن ولی ما معمولا اهل تلاش جدی و رعایت قوانین و آموزه های دینی نیستیم )اما نه رقیبی داشتن چرا که در زمان پیشرفت آنان ما دچار جنگ داخلی بودیم  و همچنین همواره با سیاست های کثیف و جنگ علیه ضعیف و کشتن یا جذب دانشمندان کشور های دیگه پیشرفته شدن که البته این سیاست های کثیف شون موجب شده در حال حاضر دیگه نتونن مثل قبل قوی باشن و دیگه کشور های ضعیف روبرو شون ایستاده چرا که خدا ظالم رو سرجاش مینشاند.همچنین پیشرفت آنان از قرون وسطی وقتی پیشرفت های مسلمانان رو دیدند شروع شد.

 

 

پس حجاب چیز لازمیه و چون اثرات عمومی داره باید اجباری باشه زیرا اگر یک نفر درخیابان هم بد حجاب باشه بقیه رو فاسد و مشتاق به گناه می کنه و همواره کسانی هستن که به دلیل دنیا پرستی و مشکلات روحی و رشد نکردن انسانیتشان و…. هرگز نمی خواهند ایمان بیاورد و از گناهانشون دست بکشن و حجاب رو رعایت نمی کنن.و مرد هایی که بیمار دل مشتاق فساد.مقابله با این ها و نادان ها جز با زور نیست.

 

 

بعضی معتقد اند اگه حجاب اجباری نباشه مورد مقبولیت بیش تری است و بهتر قبول می کنند.در جواب باید گفت:

اولاً الان که حجاب تا حدودی اختیاری است خیلی از بدحجاب ها مشتاق حجاب کامل هستن؟؟یا نماز که اجبار حکموتی نداره و کار بسیار ساده ای ایست خیلی ها انجامش میدن؟؟

 

 

دوماً حجاب زمانی یک فرد رعایت می کنه که رشد معنوی خوبی داشته باشه و تا به اون حد نرسه حجاب رو رعایت نمی کنه.درست مثل دانش آموزی که اولش از مدرسه فراری ایست اما وقتی به زور اون رو به مدرسه می فرستی خودش بعد که در این شرایط رشد کرد و فهمیده تر شد برای تحصیل تلاش می کند.

 

 

سوماً یک هدف حجاب اجباری جلوگیری از اثرات آن روی بقیه است.

تا افراد سالم دچار مشکلات روحی و ایمانی و خیانت و اعتیاد و عشق های بی امنیت نشن و عموم جامعه برای رقابت و….

مشتاق به گناه نشن.

 

چهارماً گیریم حجاب آزاد شد می خوان وسط خیابون چه کنن؟؟

 

 

لا اکراه فی الدین و اختیاری بودن دین دلیل نمیشه هرکسی هرکاری کنه.

اگه این طوره یکی بره دزدی بگه دین اختیاریه‌، خوب باشه حکومت هم اختیار داره زندانیت کنه!!! در عقیده اختیار داری در عمل هم همین طور اما هم خدا اگه بخشیده نشی یا جبران نکنی عذابت می کنه حکومت هم اگه گیرت بیاره مجازاتت می کنه./دانلود نوحه

برگرفته از وبلاگ محمد صادق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید