طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی با امکانات منحصر به فرد و ویژه توسط شرکت نوپرداز. جهت سفارش با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و کاملا اختصاصی و کدنویس شده توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز انجام می گردد. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر می توانید با بخش پشتیبانی در تماس باشید. امکانات ارائه شده در پنل سایت های فروشگاهی ارائه شده توسط شرکت نوپرداز بسیار متنوع و کاربردی بوده و متناسب با رابط کاربری ساده ای ایجاد شده است. طراحی وب سایت فروشگاهی توسط شرکت نوپرداز با استفاده از زبان پی اچ پی بوده و پایگاه داده مورد استفاده در آن مای اس کیو ال می باشد.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای مبتنی بر پلتفرمی پیشرفته توسط شرکت نوپرداز

چرا نوپرداز را انتخاب کنیم؟

  • رابط کاربری آسان برای استفاده
  • انعطاف پذیر
  • امکانات نوآورانه
  • قدرت پردازش سریع
  • فن آوری پیشرفته

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای مستلزم رعایت اصول سئو داخلی و خارجی وب سایت است. پس توجه به این مورد از ملزومات کار شما در دنیای وب است. روش های به اصطلاح کلاه سفید بهترین روش سئو وبسایت شما است و استفاده از روش هایی که خلاف قوانین گوگل و سایر موتور های جستجو باشند می تواند ضربه زیادی را به میزان فروش و تعداد مشتریان شما وارد نماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با متخصصان شرکت نوپرداز در تماس باشید.

مبحث سئو در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار حساس بوده و با توجه به وجود صفحات بیشتر و دسته بندی های متنوع باید بر اساس اصول و قوانین سئو و بهینه سازی سایت انجام گیرد. در صورتی که این اصول به درستی رعایت نشوند ممکن است تمام زحمات شما برای به ثمر رسیدن فروشگاه اینترنتی بدون نتیجه باقی بماند. البته توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه و بازخورد از موتور های جستجو باید صبر داشته باشید و در این زمینه توقعات کوتاه مدت نباید داشت.

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

امروزه سئو و بهینه سازی به یکی از معیار های مهم دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار های آنلاین تبدیل شده است. افزایش بازدید کنندگان، برند سازی کسب و کار شما و به دست آوردن مشتریان هدف شما از جمله مزیت های سئو سایت فروشگاهی است. در این راستا ابزار های مختلفی تعبیه شده اند که می توانند به شما برای بررسی وضعیت سئو سایتتان کمک کنند.

رعایت اصول سئو داخلی و خارجی در وب سایت فروشگاهی شما می تواند منجر به افزایش مشتریان و بهبود رشد کسب و کارتان شود.

در صورتی که قصد دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.

امکانات فروشگاه آنلاین

  • تعریف گسترده محصولات مورد نظر شما
  • دسته بندی و دسترسی آسان به محصولات
  • قیمت گذاری دقیق و قابلیت ایجاد تخفیف برای آن ها
  • امکان ثبت نام و عضویت کاربران
  • ایجاد سبد خرید فروشگاه اینترنتی
  • ایجاد خبرنامه فروشگاه
  • مدیریت حمل و نقل محصولات فروشگاه
  • اتصال به درگاه های الکترونیکی بانکی
  • استفاده از منو ویژه برای فروشگاه آنلاین
  • مقایسه محصولات مختلف
  • امکان ویرایش محصولات
  • امکان امتیاز دادن به محصولات فروشگاه اینترنتی و…

توجه داشته باشید که عدم استفاده از ناوبری و جستجو مناسب در وب سایت های فروشگاهی و دسته بندی نادرست محصولات و خدمات شما سسب سردرگمی مخاطبان شما شده و به میزان قابل توجهی سبب کاهش فروش محصولات شما خواهد شد. پس علاوه بر طراحی سایت های فروشگاهی به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا لازم است که به ناوبری مناسب آن نیز توجه ویژه داشته باشید. ناوبری مناسب علاوه بر جلوگیری از گیج شدن کاربران  شما سبب ترقیب آن ها به بررسی محصولات مختلف و صفحات سایت فروشگاهی شما می گردد. پس یکی از مهم ترین عواملی که باید در طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه ویژه داشته باشید ناوبری سایت می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی واکنش گرا یا ریسپانسیو

خریداران دوست دارند به آسانی و با هر دستگاهی که در اختیار دارند بتوانند به فروشگاه اینترنتی مد نظر خود مراجعه کنند. این نکته بسیار مهم است که وب سایت شما و محتوای آن باید بر روی تمام دستگاه هایی که به اینترنت دسترسی دارند پشتیبانی شود. تمام مشخصات و ویژگی ها باید بدون وقفه و به سرعت نمایش داده شوند و به مشتریان آنلاین شما خدمات ارائه دهند، زیرا این بزرگ ترین خواسته آنان از سایت فروشگاهی شما است. آمار های جهانی نشان داده است، روز به روز بر تعداد افرادی که از طریق دستگاه های موبایل به جستجو در اینترنت می پردازند افزوده می شود. با بررسی این آمار و ارقام و نگاهی به توسعه اینترنت در زندگی مردم می توان نسبت به اهمیت سایت های واکنش گرا آگاهی پیدا کرد.

ما همراه شما خواهیم بود تا طرح و ایده مورد نظرتان به نحوی مناسب و دقیق پیاده سازی گردد. شما می توانید در تمامی ساعات کاری شرکت جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای یا سفارش محصول فروشگاه ساز و دریافت اطلاعات کافی در این زمینه با ما در تم

 

مطالب مرتبط