معاملات خرید و فروش خانه در تهران

تعداد خرید فروش خانه و معاملات ملکی در تهران و شهرستان ها به مقدار زیادی کاهش داشته است و چند سالی است که شاهد خالی از سکنه بودن خانه ها و آپارتمان های نوساز هستیم  و در این شرایط برای زنده شدن پول سرمایه گذاری شده، املاک نوساز یا به صورت پیش فروش و یا با قیمتی پایین تر معامله می شوند.

البته در همه موارد معامله به این شکل نیست و بسیاری از سرمایه گذاران ساخت و ساز و مالکان املاک ترجیح می دهند که املاک خود را با قیمت پایین نفروشند و آن را اجاره می دهند. البته اگر خانه مورد نظر که برای اجاره سپرده می شود شرایط خیلی ایده آل داشته باشد با قیمتی بالا معامله می شود.

انواع معاملات مسکن که صورت می گیرد تنها به خرید و فروش خانه و یا رهن و اجاره خانه و آپارتمان منتهی نمی شود و انواع معاملات مانند خرید برج های مسکونی، خرید انواع باغ و باغچه، خرید زمین برای ساخت و ساز و پیش فروش انواع واحدهای مسکونی می باشد که با توجه به نوع تقاضا شاهد انجام انواع مختلفی از معاملات در بنگاه های معاملات ملکی می باشیم.

هر نوعی از املاک و ساختمان با شرایط مناسب در نظر گرفته شده برای آن معامله می شوند و در این بین دو طرف معامله برای مشخص شدن قیمت نهایی و صورت گرفتن معامله توافقی نقش زیادی دارند.

کلمات کلیدی: دو طرف معامله، انجام معامله توافقی، خرید انواع باغ و باغچه، ساخت و ساز، خرید برج های مسکونی، پیش فروش واحدهای مسکونی، سرمایه گذاران ساخت و ساز، معاملات ملکی، رهن و اجاره خانه، اجاره آپارتمان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید