تور زمینی ارزان کربلا

تور کربلای آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر

سفر به کربلا، سرزمین آرزوهای شیعیان

هر امامى با دوستداران و پيروان خود عهد و پيمانى دارد و وفاى به اين عهد با زيارت مرقد مطهر آنان میسر می گردد و كسى كه به شوق زيارت و با تصديق به فضيلت آنها راهی می شود، در قيامت مورد شفاعت ائمه قرار مى‏گيرد. در روايات مختلفی آمده است که خداوند متعال خاک کربلا را تحفه و هديه حورالعين قرار داده و هر زمانی که ملائک مقرب درگاه پروردگار بر زمين نزول مي کنند، حورالعين به ايشان مي فرمایند که از آن سر زمین نوراني برای ما خاک کربلا و تسبيحي بياوريد.در تور کربلا آشنا میشوید که این سر زمین آنقدر مقدس است که قبل از زلزله روز قیامت خاک آن نورانی شده و به عنوان یکی از برترین باغ های بهشت به عرش اعلی می رود. در روایات متعددی براي سفر به کربلا و این زيارت نوراني و معنوي، آثار و برکات دنيوي و اخروي و اجر و پاداش وصف ناپذیری ذکر شده است که به هیچ وجه نباید از آن غفلت نمود

.

اماکن دیدنی و تاریخی شهر کربلا

علاوه بر اینکه سفر به شهر کربلا، یک سفر زیارتی و معنوی محسوب می شود، بازدید کوتاه از برخی اماکن تاریخی این شهر نیز خالی از لطف نیست. برخی از مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر کربلا عبارتند از قلعه‌ اخیضر به همراه یک مسجد کوچک، واقع در منطقه‌ای به همین نام در ۲۰ کیلومتری غرب شهر کربلا، قلعه هندی واقع در ۴ کیلومتری شهر کربلا که دستور ساخت آن توسط آقا محمد خان قاجار برای حفظ امنیت شهر صادر شد، قصر عطشان واقع در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی کربلا و مربوط به دوران عباسی. بازدید از این مکان‌ها همواره توجه گردشگران را جلب کرده و سفری به یاد ماندنی را تجربه کرده‌اند.

مزایای استفاده از قیمت تور کربلا هوایی چیست؟

خوشبختانه هر چه می گذرد مردم عزیز کشور ما نیز به مزایای استفاده از تورهای مسافرتی، بیشتر پی برده و سفرهایی راحت تر و با دغدغه کمتر را تجربه می کنند بخصوص در قیمت تور کربلا هوایی مشاهده میشود . در شرایط فعلی کشور عراق، مسئله امنیت زائران کربلا بسیار جدی بوده و توصیه می کنیم حتی المقدور از سفر آزاد به این شهر پرهیز کنید. با استفاده از تور کربلا، برنامه سفر شما کاملا مشخص بوده و راهنمایی های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن زیارت شما صورت می گیرد. مضافاً اینکه مسئولین مربوطه در این کشور، پاسخگویی بهتری به کاروان های زیارتی داشته و مشکلات احتمالی را با جدیت بیشتری پی گیری می کنند.

بازارهای شهر کربلا

شهر کربلا به دلیل جاذبه فوق العاده ای که به واسطه مرقد مطهر امام سوم شیعیان پیدا کرده است، برنامه ریزی مدونی برای بهبود امکانات گردشگری، از جمله برپایی بازارهای متنوع نداشته و اغلب بازارها اجناسی با کیفیت پایین و عمدتاً چینی عرضه می کنند. بنابراین بهتر است تنها به بعد معنوی این سفر و بازدید از امکان دیدنی اکتفا کرده و خیلی به دنبال خرید کالاهای متنوع و مقرون به صرفه نباشید. به طور معمول زائران برای اینکه از بازارهای این شهر دست خالی باز نگردند، پارچه های سبز متبرک به همراه مهر و تسبیح خریداری می کنند.

همراهی با تور کربلای آژانس مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر چه مزیتی دارد؟

شایان ذکر است که آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجری اصلی تورهای مسافرتی خارجی و داخلی بوده و تا کنون با برگزاری تورهای مختلف مسافرتی، همواره در جهت جلب رضایت مشتریان خود گام برداشته است.

پرسنل مجرب آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر در ایام هفته همراه شما بوده و با آغوش باز آماده راهنمایی و پاسخگویی به تمام پرسش‌های شما هستند.

برای جلب نظر مسافران گرامی، قیمت بلیت‌ها و تورهای آژانس ما با حداقل سود ممکن فروخته می‌شود و علاوه بر آن به منظور تسهیل در امور مالی کسانی که به هر دلیلی توان پرداخت یکجای مبلغ تور یا بلیت خود را ندارند، آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر با شرکت عظیم شهر قراردادی را به امضا رسانده‌ایم تا بتوانیم تور اقساطی با شرایط ویژه اجرا کنیم. به این ترتیب شما عزیزان می‌توانید هزینه بلیت یا تور خود را بر اساس ضوابط ذکر شده در بخش رزرو تور اقساطی سایت رسمی آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر به صورت ماهیانه بپردازید.

تاکنون کسب و کار ما همواره با هدف فراهم کردن بستری مناسب و مطمئن برای سفر گردشگران تور کربلا عزیز بوده و با امید و یاری خداوند منان در جهت جلب رضایت مشتریان گرامی گام بر می داریم. در عین حال، با جمع آوری نظرات و بازخوردی که همواره از گردشگران محترم و مشتریان خود می‌گیریم، هر چه می‌گذرد بر عقیده خود استوارتر می‌شویم. شما عزیزان می توانید با عضویت در سایت رسمی آژانس ما، قیمت تورها و بلیت‌های مختلف را به صورت پیامک و ایمیل مشاهده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت آژانس مراجعه کنید و یا با تلفن ۸۶۰۳۷۴۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات مربوط به تور کربلا و سفر به کربلای شما میباشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید