مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام

اهمیت مدیریت پیج اینستاگرام شما کم از مدیریت مجموعه یا شرکت حقیقی شما ندارد! باور ندارید؟! نمی­دانم در حال حاضر شمایی که خواننده این مطلب هستید، چه نوع صفحه اینستاگرامی دارید. حدسی که می­توانم این است. دغدغه شما کسب در آمد و جذب مخاطب از این بستر رایگان و شگفت انگیز یعنی اینستاگرام است! این سوال شما را هم می­توانم حدس بزنم. چرا این قدر بر مدیریت پیج اینستاگرام به شیوه درست تاکید دارید؟!

یک شرکت خدماتی هستید؟ در حوزه صنعت فعالیت دارید؟ بلاگر هستید؟ فروشنده محصولات هستید؟ آیا جذب مخاطب برای شما مهم است؟ مسلما بله. آیا نیاز به کمک دارید؟ به قدر کافی شناخته شده نیستید؟ رقبای شما در اینستاگرام پیشتاز شده­اند؟ مطمئنا همین طور است. نمی­خواهم سر به سر شما بگذارم و یا این که سر در گمتان کنم. این سوالات را می­پرسم که مطمئن شوید دغدغه­های شما را درک می­کنم.

آیا اینستاگرام یک آلبوم عکس و آرشیو ویدئو است؟

چه خوشتان بیاید و چه نیاید، در حال حاضر آثار فاخر سینمایی هم با اهداف تبلیغاتی و کسب در آمد برای شرکت­ها منتشر می­شوند. فاصله بین دو پارت پخش یک سریال چهل دقیقه­ای پر مخاطب، گلدن تایم پخش تبلیغات کسب و کارهای مختلف است. مدیریت پیج اینستاگرام دست کمی از مدیریت یک پروژه سینمایی یا یک شبکه تلوزیونی ندارد. شما خوراکی را برای خوشایند مخاطب فراهم می­کنید. در پس آن اهداف خود را محقق می­کنید.

به نظرتان این جملات پیچیده است؟ اگر توانایی درک این سیاست تبلیغاتی را دارید، به شما تبریک می­گوییم. یک گام بزرگ برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود برداشته­اید. اینستاگرام دیگر یک دیوار برای آویزان کردن قاب عکس یادگاری نیست. خیابان شلوغ و پر رفت و آمدی را تصور کنید که تعداد بیشماری از مشتریان و مخاطبان احتمالی شما از آن در حال گذر هستند.

می­توانید فریاد بزنید و برای هر کدامشان دست تکان دهید! به سمت شما باز می­گردند؟ قطعا همین طور است. آیا به ادامه صحبت­های شما گوش خواهند داد؟ ابدا. این اتفاق یک ری اکشن آنی و موقت است. نمی­­توانید دعوت نامه­ای بلند بالا بنویسید و برای کاربران اینستاگرام دایرکت کنید. این کار هم عملا نتیجه عکس دارد و به قول گفتنی حرکت چیپی محسوب می­شود.

صدای ذهن شما را می­شنوم. بسیار خب بگو چه باید کرد!! من تخصص چندانی در این حوزه ندارم. آن چه که در این مقاله عنوان می­کنم، بر اساس مشاهداتی است که انجام دادم و اطلاعاتی است که مطالعه کرده­ام. عمده اطلاعاتی که در ادامه عنوان می­کنم، به واسطه یکی از شرکت­های موفق در حوزه پکیج مدیریت صفحه اینستاگرام یعنی رامان وب کسب کرده­ام.

چطور است از هشتگ مدیا کمک بگیرم؟

بله ایده جالبی است. در واقع در این خیابان شلوغ یک پخش کننده تراکت استخدام می­کنید. آگاهی تبلیغاتی شما به اصرار، با وعده قرعه کشی و جوایز آن چنانی منتشر خواهد شد. مخاطب شما را نمی­بیند. مشتاق دریافت احتمالی این جوایز است.

به تیترهای زرد و هشتگ­های حاشیه­ای پناه می­برم!

بله. این هم راهکار پرطرفداری است. به مخاطب بی­احترامی می­کنید ولی برای مدت کوتاهی مورد توجه قرار می­گیرید. پس از این اقدام کدام یک از این ببینده­ها و کاربران شما را به طور مداوم دنبال می­کنند؟ چند درصدشان مشتری شما خواهند شد؟ متاسفانه هیچ کدام. این اقدامات حرفه­ای نیست!

بلاخره چه باید کرد؟

همه این­ها را گفتیم که دور انتخاب­های اشتباه و تقلب­های غیر حرفه­ای را خط بکشید. همان طور که یک شرکت بزرگ، یک فروشگاه یا هر کسب و کار دیگری به یک مدیر عامل احتیاج دارد، شما هم به یک ادمین صفحه اینستاگرام نیاز دارید. این شخص منشی نمایندگی مجازی شما در اینستاگرام است؟ خیر. مدیر به کسی گفته می­شود که تصمیمات مهم را اخذ می­کند. وضعیت را ارزیابی می­کند. راهکارهای قابل اجرا و در عین حال ساده ارائه می­کند.

جمع بندی

وقتی که مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان را به یک شرکت متخصص و با تجربه محول می­کنید، می­توانید با خیال راحت گزارش بهبود وضعیت، افزایش مخاطبان و آمار فروش را مشاهده کنید. این مجموعه راه­های جذب مخاطبان هدف را شناسایی خواهد کرد. شیوه موثر ارائه محتوا یا فروش محصولات شما را تعیین می­کند. با تعریف تقویم محتوایی، بررسی بازخورد کاربران و تعامل با آنان اهداف شما را محقق می­کند.

می­خواهید در پیج اینستاگرام محصولی را عرضه کنید؟ خدماتی را ارائه کنید؟ راه درست را نشان شما خواهند داد. صفحه شما را به طور مداوم آنالیز خواهند کرد. گزارشات پیشرفت پیج خود را دریافت می­کنید و از این همکاری احساس رضایت خواهید داشت. در واقع کار را به کاردان سپرده­اید.

شرکت رامان وب

۰۹۳۳۵۵۵۵۶۸۱

 

 

مطالب مرتبط