لزوم طراحی لوگو

لزوم طراحی لوگو

طراحی لوگو یکی از مهمتریـن عواملی است که در اولین نگاه کیفیت یک کسب و کار را به بیننده نشان می دهد. لوگو یا آرم و علامت تجاری نمادی است برای بیان کردن یک مفهوم که گاهی شامل یک عبارت و گاهی شامل یک نشانه است. لوگوی هر شخص یا سازمان رد پایی است از حضور در یک عرصه. ساخت لوگو حرفه ای نقش به سزایی در عرصه رقابت کالا یا خدمات شما با سایر رقبا دارد.

طراحی لوگو ، در کنار عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ تخصص ماست که متناسب با نوع خدمات و تولیدات شما صورت می پذیرد. قابل ذکر است رنگ لوگو متناسب با نوع فعالیت سازمانی شرکت شماست.

لوگو ابزار با ارزشی جهت شناخت سریع تر شرکت به حساب می آید و در واقع، سمبلی است که مشخصات شرکت را نمایان می سازد. زمانی که یک لوگو تایپ در صفحه سربرگ قرار می گیرد به عنوان بخشی از هویت شرکت تلقی می گردد. یک لوگوی ایده آل بایستی در یک نظر پیام خود را بیان نماید و احساس مخاطب را نسبت به شرکت برانگیخته و نمایان سازد. حال این لوگو ممکن است کلیه عملکرد مورد نظر شرکت را بیان نکند. لذا دقت در انتخاب نوع لوگو اهمیت زیادی در انتقال مفهوم مورد نظر دارد.

 

چرا طراحی کاتالوگ خود را به آژانس تبلیغات خلاق رادیان بسپاریم؟

شرکت ها و مجموعه ها در اولین قدم بعد از تولید و یا ارائه محصولات و خدماتشان به طراحی کاتالوگ میپردازند. طراحی کاتالوگ باید بسیار هنرمندانه و با تدبیر انجام شود و علت این امر این است که باید بتواند مخاطب را جذب کند و او را ترغیب کند که تمام کاتالوگ را نگاه کرده و با تمامی محصولات و خدمات درج شده در آن آشنا شود . پس طراحی زیرکانه کاتالوگ باعث می شود که مخاطب مدت زمان بیشتری را صرف خواندن کاتالوگ و آشنا شدن بیشتر با محصولات بکند.

بررسی نیاز مشتری

در جلسه معارفه تمامی اطلاعات اعم از مشخصات، مزایا، سطح رقابت محصولات و خدمات تحت بررسی قرار میگیرد. همچنین سلیقه، نظرات و ایده‌هایتان به میزان بسیار چشمگیری می‌تواند در ارائه طرح بهتر کمک نماید.

ایده پردازی و طراحی اتود

ایده پردازی در ارائه طرح کاتالوگ از اصلی‌ترین مراحل می‌باشد. سرچشمه آن از همان اطلاعاتی است که در وهله اول شما در اختیار ما قرار می‌دهید. ایده‌ها در این مرحله طرح ابتدا به‌صورت دستی بر روی کاغذ و سپس با استفاده از بهترین نرم‌افزار طراحی گرافیک پیاده‌سازی خواهد شد.

اخذ تاییدیه از کارفرما

طرح نهایی کاتالوگ برای شما ارسال می‌گردد تا بتوانید بررسی‌های کلی را انجام دهید. پس‌ از آن طرح به مرحله پیش چاپ فرستاده می‎شود تا سفارش طراحی کاتالوگ شما آماده چاپ گردد.

ویرایش نهایی کاتالوگ و چاپ

در این مرحله شما می‌توانید نظرات نهایی خود را در ارتباط با طرح اتود زده ‌شده در سفارش طراحی کاتالوگ تبلیغاتی خود بیان کرده و ویرایش‌های لازم را در طرح، متن و تصاویر اعلام نمایید. نهایتا طرح شما برای چاپ آماده میگردد.

تفاوت های بین عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی مهمترین عنصر اکثر کمپین های تبلیغاتی است. خواه عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی، این تصویر است که ابتدا بیننده را جذب می کند. در حالی که نویسندگان محتواها ممکن است ساعت ها صرف تولید یک سرتیتر چشمگیر کنند که منافع یک محصول را توضیح می دهد. همچنین این نیز آخرین چیزی است که معمولا بعد از بستن صفحه، بیننده به یاد می آورد.

تصاویر تبلیغاتی ممکن است در بیلبورد ها و مجلات، پوسترها و بروشورها استفاده شود. عکس ها ممکن است تصورات ساده ای از یک محصول یا یک مدل داشته باشند – یا می توانند گرافیک پیچیده را ترکیب کنند و از آخرین تکنیک های پسا تولید استفاده کنند تا نشان دهند که این شرکت در رده اول قرار دارد.

در این راه اگر بخواهیم وسواس بیشتری برای دسته بندی به خرج بدهیم به دو دسته ی عکاسی صنعتی (تجاری) و عکاسی تبلیغاتی میرسیم. تفاوت بین عکاسی صنعتی و تبلیغاتی تمرکز و تکنیک آنهاست.

 

مطالب مرتبط