ضد عفونی کننده الکترواستاتیک چیست

ضد عفونی کننده الکترواستاتیک چیست

نظافت نیوز . گرد و غبار خشک ذرات استراحت را باز می کند ، آنها را به هوا و روی سطوح دیگر توزیع می کند. گرد و غبار مرطوب می تواند باعث تمیز کردن مواد شیمیایی مضر و دستیابی به نقاط خاص یا اشیاء شود. برای مکان های حساس ، مانند اتاق های تمیز ، آزمایشگاه های تحقیق و توسعه ، تمیز کردن مراکز درمانی و مدارس ، روشی مؤثرتر برای از بین بردن کثیفی ، گرد و غبار و میکروب از سطحی که نیاز به بهداشت تخصصی دارند: اسپری الکترواستاتیک.

ضد عفونی الکترواستاتیک چیست؟

تمیز کردن سطح اسپری الکترواستاتیک فرآیند پاشش یک غبار دارای بار الکتریکی بر روی سطوح و اشیاء است. اسپری الکترواستاتیک از یک محلول تخصصی استفاده می کند که با هوا ترکیب شده و توسط یک الکترود درون واتر جت یا سم پاش ریخته شده . متعاقباً ، اسپری حاوی ذرات دارای بار مثبت است که قادر به تهاجمی سطوح و اشیاء هستند. از آنجا که ذرات موجود در اسپری بار مثبت دارند ، هر سطح مورد نظر را می چسبانند و می پوشانند.

در مورد اشیاء بی نظم و یا رسیدن به مکان های دشوار ، کارکنان تمیز کردن فقط باید اسپری کنند. طبیعت غبار به آن اجازه می دهد تا به طور مساوی سطح را بپوشاند ، و اشیاء را پوشانده – حتی اگر غبار فقط از یک طرف پاشیده شود. پس از اعمال اسپری ، ماده ضد عفونی کننده برای ضد عفونی سطوح پوشیده شده کار می کند. به همین دلیل ، اسپری الکترواستاتیک یک محلول عالی برای مناطق مسکونی میکروب و آلوده کننده است.

ضد عفونی کننده الکترواستاتیک چگونه کار می کند؟

ضد عفونی کننده الکترواستاتیک  اسپری الکترواستاتیک از نظر الکتریکی شارژ می شود و باعث می شود مواد ضد عفونی کننده مناسب ، پیشگیری کننده های کپک و ضد عفونی کننده ها را بپیچانند و به طور یکنواخت انواع مختلفی را برای تمیز کردن کامل تر بپوشانند. با خارج شدن ماده شیمیایی از سمپاش الکترواستاتیک ، بار مثبت الکتریکی به آن داده می شود. سپس قطرات با ماده ضدعفونی کننده ، تمام سطوح منفی را پوشش می دهند و ناحیه مرئی ، زیر و رو به پشت را می پوشانند. سطحی که قبلاً پوشانده شده است اسپری را دفع می کند و این روش را بسیار کارآمد می کند

نظافت نیوز

.

 

مطالب مرتبط