معرفی سایت دانلود سنتر

معرفی سایت دانلود سنتر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی

در این بخش به معرفی سایت دانلود سنتر می پردازیم که در زمینه های مختلف نظیر ارائه خدمات شبکه ای نظیر خدمات وردپرسی ، شبکه های مجازی ، سورس برنامه ، مطالب و فایل های آموزشی کامپیوتر و موبایل و… می پردازد

در ادامه به معرفی چندی از خدمات این سایت می پردازیم :

دانلود افزونه رایگان  yoast seo premium

 

Yoast SEO Premium نام یک افزونه قدرتمند در زمینه سئو وردپرس است که نسخه پرمیوم افزونه یواست سئو yoast seo است.توسط این برنامه میتوانید بدون هیچ تخصصی در سئو ، محتوای مطالب خود ،محصولات فروشگاهی و .. رو به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کنید و به آسانی رتبه ای ایده آلی در موتور جستجوگر هایی مثل گوگل ، یاهو ، بینگ و … کسب کنید. افزونه نسخه پرمیوم یواست سئو yoast seo دارای محبوبیت فراوانی هستش و نصب آن در حال حاضر بیش از ۴ میلیون وب سایت است. از قابلیت این افزونه میتوان به بررسی کلید واژه های وب سایت، بهینه سازی پیوند یکتا ، نمایش پیشنهادات و راه کار های ویژه برای بهبود نتایج وب سایت و همچنین تکنولوژی نمایش کلمات کلیدی که بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرند اشاره کرد.

شما میتوانید با کلیک روی عنوان برنامه ذکر شده اقدام به تهیه برنامه فرمایید .

برای دانلود بر روی عنوان برنامه درج شده در صفحه کلیک کنید.

 

 

دانلود twitterdub

TwitterDub نام یک ربات پیشرفته برای شبکه اجتماعی توییتر است که به شما در روند افزایش فالوور و نمایش بیشتر صفحه توییترتان کمک میکند .

این ربات فوق پیشرفته امکانات منحصر به فردی در اختیار شما میگذارد . شما به راحتی میتوانید با استفاده از این ربات حرفه ای هزاران اکانت توییتری را همزمان مدیریت کنید ! برای پیج های دلخواه فالوور ، لایک ، کامنت و ریتوییت رایگان ارسال کنید !

 

 

 

دانلود instadub کرک شده

 

شما با برنامه ی اینستاداب میتوانید به راحتی به تمامی اکانت های خود دسترسی و مدیریت داشته باشید

یکی از پرکاربرد و محبوب ترین آپشن های این برنامه این امکان را به شما میدهد که بتوانید ۱۰ هزار اکانت را وارد برنامه کنید و از آن ها برای انجام سفاشات مربوط به اینستاگرام از قبیل ارسال فالوور، لایک و کامنت استفاده کنید

با این برنامه شما میتوانید به جذف فالوور های واقعی بپردازید.این برنامه با ارائه گزارش هوشمند مشخض میکند که فالوور های دریافتی شما از کدام هدف تنظیم شده ، جذب پیج شما شده  است.

 

مطالب مرتبط