لیفت با نخ بدون ریسک ترین عمل زیبایی

لیفت با نخ بدون ریسک ترین عمل زیبایی

زیبایی تعریف مطلقی ندارد. معنای زیبایی از دیدگاه‌های مختلف متفاوت است اما تناسب اعضای صورت و فرم آن‌ها زیبایی به همراه دارد. از راهکارهای تناسب و زیبایی روش‌ها و متدهای جدید مثل لیفت با نخ و رفع غبغب است. بالا رفتن سن، در معرض آفتاب قرار داشتن، استرس و کم‌خوابی و موارد زیاد دیگری باعث شل شدگی و افتادگی پوست می‌شود. لیفت با نخ از روش‌هایی است که تمامی این موارد را از بین برده و تناسب را در چهره برقرار می‌کند. لیفت با نخ برای رفع غبغب نیز که در اثر ژنتیک و به صورت ارثی، چاقی و لاغری زیاد، افزایش سن و … پدید می‌آید نیز راهکاری مؤثر است. رفع غبغب از طریق لیفت با نخ امروزه طرفداران زیادی به دلیل راحتی و آسانی این روش پیدا کرده است. امروزه افراد به دنبال راه‌های آسان و کم هزینه مثل لیفت با نخ برای انواع نواقص صورت از جمله رفع غبغب هستند. انواع کرم‌های متعددی که برای رفع غبغب در بازار موجود هستند به صورت موضعی بوده و تأثیر چندانی در رفع غبغب ندارند. این نوع کرم‌ها برای پیشگیری در رفع غبغب مناسب هستند. روش‌های پزشکی مثل جراحی پلاستیک، لیفت با نخ، لیپوماتیک، لیپولیزر، آراف و خیلی موارد دیگر برای رفع غبغب مناسب‌تر هستند.

لیفت با نخ و رفع غبغب مناسب چه کسانی است؟

لیفت با نخ کاربردهای بسیاری برای زیباتر شدن و جوان‌تر شدن صورت علاوه بر رفع غبغب دارد. از اولین کاربردهای لیفت با نخ می‌توان برای افرادی که سن آن‌ها بالا رفته و پوست صورت و گردن دچار افتادگی و شل شدگی شده است را نام برد. از بین بردن شل شدگی گردن نیز نوعی رفع غبغب از طریق لیفت با نخ است. از بین رفتن چروک‌ها و بازگرداندن حالت سفت و ارتجاعی به پوست از تأثیرات لیفت با نخ برای افراد است. خیلی از کسانی که صورت‌های U شکل با چانه‌ی پهن دارند از طریق لیفت با نخ می‌توانند به فرم دلخواه صورت در هر سنی که هستند برسند.رفع غبغب چه برای افرادی که به صورت ارثی و چه برای کسانی که با دلایل چاقی و غیره دچار آن شده‌اند معضلی است که سن این اشخاص را بالاتر از آنچه هستند نشان می‌دهد. رفع غبغب از طریق لیفت با نخ در عرض چند دقیقه می‌تواند سن زیباجوی را پایین بیاورد و اعتماد به نفس از دست رفته را به او بازگرداند. فرم دهی بینی نیز از طریق لیفت با نخ امکان‌پذیر است. لیفت با نخ مناسب کسانی که قوز بینی و افتادگی بینی دارند هم مناسب است. لیفت با نخ برای فرم دهی چانه و صورت نیز کارساز است.

مزایای لیفت با نخ

استفاده از روش لیفت با نخ برای هر نوع تغییری از جمله رفع غبغب، فرم دهی بینی و … مزایای زیادی در پی دارد. مراجعه‌کننده به کلینیک زیبایی با انتخاب روش لیفت با نخ به عنوان مثال برای رفع غبغب به دور از داروی بیهوشی به ظاهر دلخواه و هدف خود می‌رسد. یکی از دلایل محبوب بودن روش‌های نوینی مثل لیفت با نخ، لیپوماتیک، لیپولیزر و غیره این است که از بی‌حسی‌های موضعی برای انجام این متدها استفاده می‌شود. داروی بیهوشی بر روی افراد مختلف تأثیرات متفاوتی می‌گذارد که اغلب جبران ناپذیرند و یا برای از بین بردن تأثیرات آن‌ها زمان لازم است. انواع لیفت با نخ برای انجام هر نوع تغییری مثل رفع غبغب با بی‌حس کردن محل مورد نظر در عرض چند دقیقه و بدون درد است. دلیل دیگری که باعث شده  تا زیباجویان و مراجعه‌کنندگان از جراحی‌های پلاستیک سرباز زده و رو بهروش‌هایی مثل لیفت با نخ برای تغییرات ظاهری خود مثل رفع غبغب بیاورند، کم هزینه بودن این راهکار است. جلوگیری از پرداخت هزینه‌های بالا هر کسی را ترغیب به انجام لیفت با نخ برای تغییرات در صورت و یا رفع غبغب می‌کند. برای دریافت تمامی این خدمات میتوانید به کلینیک پوست آرمان الهیه مراجعه کنید.

 

 

نتیجه‌گیری

از طریق روش لیفت با نخ به زیبایی و فرم دلخواه صورت خود رسیده و به رفع غبغب، از بین بردن قوز بینی، رفع افتادگی بینی بدون عمل، از بین رفتن چروک‌های صورت، فرم دهی گونه و … با سرعت زیادی برسید.

مطالب مرتبط