نرم افزار دندانپزشکی بهترین انتخاب برای مدیریت کلینیک

نرم افزار دندانپزشکی بهترین انتخاب برای مدیریت کلینیک

امروزه استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها در امورات روزمره بسیار معمول شده است. حوزه پزشکی نیز برای مدیریت مطب و درمانگاه و همچنینی یکپارچه‌سازی اطلاعات بیماران، پزشکان، نوبت‌ها و شیفت‌ها از نرم‌افزارهای پزشکی مثل نرم افزار دندانپزشکی درمانگاهی استفاده می‌کنند. نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی دو مورد از پرکاربردترین نمونه‌هایی است که در مطب‌ها و درمانگاه‌ها برای انجام امور مختلف استفاده می‌شود. در نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی تمامی موارد مربوط به یک درمانگاه یا مطب پزشکی گنجانده شده است. گروه برنامه‌نویسی در شرکت سلاک طب با راهنمایی و همکاری تیم پزشکی و تجربیات و پیشنهادات کاربران توانسته نرم‌افزارهای پرکاربردی مثل نرم افزار دندانپزشکی، نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار داروخانه، نرم افزار آزمایشگاه و بسیاری موارد دیگر در این حوزه را طراحی و پیاده‌سازی نماید.

خصوصیات و ویژگی‌های برتر نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی

همه کاربران و پزشکانی که برای مراکز خود از نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی استفاده می‌کنند، نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی سلاک طب را به‌عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای موجود در بازار شناخته و معرفی می‌کنند. نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی سلاک طب را می‌توان بدون تردید از قوی‌ترین نرم‌افزارهای حوزه پزشکی در سراسر کشور دانست. نرم افزار رژیم درمانی از جدیدترین فرمول‌ها در بخش‌های مختلف برای انواع محاسبات کالری و غیره استفاده می‌کند که با الگوریتم‌های نوین تیم برنامه‌نویسی طراحی گردیده است. در نرم افزار دندانپزشکی با در نظر گرفتن انبارها و انبارک‌ها می‌توان انواع کالاهای مصرفی مطب و درمانگاه را به‌راحتی مدیریت و انبارداری کرد. ضریب بالای تنوع رژیم و تنوع غذایی در نرم افزار رژیم درمانی به‌عنوان ویژگی منحصربه‌فردی به شمار می‌رود. قابلیت نوشتن نسخه با قلم نوری در نرم افزار دندانپزشکی و درمانگاهی نیز می‌تواند حس بهتری به پزشکان ارائه نماید. نرم افزار رژیم درمانی قابلیت ارائه انواع رژیم به‌صورت تخصصی ازجمله رژیم مخصوص کودکان، رژیم واحدی، رژیم نگه‌دارنده و …را دارد. نرم افزار دندانپزشکی یا درمانگاهی با تفکیک نوبت‌ها و شیفت‌های پزشکان امکان برنامه‌ریزی برای تعداد زیادی از متخصصین را در خود فراهم کرده است.نرم افزار رژیم درمانی سلاک طب به‌عنوان یک نرم افزار صادراتی به زبان‌های انگلیسی و عربی به‌صورت بومی‌سازی شده برای آن کشورها نیز طراحی و پیاده‌سازی شده و در دست استفاده از آن‌ها می‌باشد. ویژگی تعریف عضویت‌ها و بیمه‌ها و محاسبات مربوط به آن‌ها در نرم افزار دندانپزشکی و درمانگاهی توانسته شاخصه‌ی مهمی برای این نرم افزار دندانپزشکی باشد.

نرم افزار رژیم درمانی با ارائه ورژن‌های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت امکان انتخاب را برای متخصصین تغذیه و رفع نیازهای مراجعه‌کنندگانشان فراهم آورده است. از نرم افزار دندانپزشکی درمانگاهی می‌توان به‌صورت چند کاربر هم‌زمان با سطوح دسترسی مختلف برای انواع امور مثل تشکیل پرونده، حسابداری و مالی، انبارداری و مدیریت کالاها و … استفاده کرد. قابلیت محاسبه وزن ایدئال، وزن مطلوب، کمبود وزن و یا اضافه‌وزن از ویژگی‌های نرم افزار رژیم درمانی سلاک طب می‌باشد. درج لوگو و آرم برای درمانگاه یا مطب و یا واردکردن مشخصات مرکز درمانی بر روی نسخه یا هرگونه گزارش دیگری در نرم افزار دندانپزشکی امکان‌پذیر است. امکان درج درصد موفقیت رژیم در طی جلسات مختلف در ورژن‌ها متفاوت نرم افزار رژیم درمانی موجود است. امکان دریافت گزارش‌های مالی، بیماران، مراجعین هر بخش و گزارش‌های متنوع دیگر از نرم افزار دندانپزشکی درمانگاهی سلاک طب فراهم‌شده است. ارائه الگوهای بیماری‌های مختلف در انواع نرم افزار رژیم درمانی مثل تیروئید، دیابت،تالاسمی، آسم، میگرن و … وجود دارد. امکان تعریف موارد مصرفی و کسر از موجودی در هر بخش جداگانه در نرم افزار دندانپزشکی درمانگاهی موجود است. درج میزان فعالیت ورزشی و محاسبه میزان کالری مراجعه‌کننده که در ورزش و فعالیت‌های روزمره از دست می‌دهد در نرم افزار رژیم درمانی قرار دارد. این نرم افزار ها را نیز از سلاک طب میتوانید به راحتی تهییه کنید.

مطالب مرتبط