کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری در کل محصولی مدرن و متناسب با سلیقه قرن ۲۱ میباشد. که البته طرح ها و تنوع کاغذ دیواری ها بسیار زیاد است. کاغذ دیواری های مدرن غالبا به کاغذ دیواری هایی اطلاق میشوند کهبا ات=ستفاده از حجم های هندسی و یا ترکیب رنگ هایی جذاب نظر بینندگان را به خود جلب میکند.

سایت لوکس بگیر یکی از سایت های خوب و بزرگ کشور میباشد که تمامی آلبوم های کاغذ دیواری موجود در کشور را در خود جای داده است. ویژگی مفید این سایت تضمین کمترین قیمت مصرف کننده و همچنین ارسال رایگان سفارشات به سراسر کشور می باشد.

لوکس بگیر

لوکس بگیر

کاغذ دیواری لوکس بگیر

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از محصولات جدید و مدرن صنعت ساختمان می باشد که به طور فزاینده ای به یکی از پر کار برد ترین محصولات این عرصه تبدیل شده است. کیفیت بالا، تنوع زیاد، دوام، نصب آسان و نداشتن معایب محصولات مشابه مانند بو، کثیف شدن بقیه محیط و همچنین نصب سریع این محصول را به یکی از پر طرفدار ترین پوشش های دیوار ها تبدیل کرده است.

در این بین با توجه به تنوع زیاد طرح ها، وجود منبعی که تمامی طرح ها و آلبوم ها را در خود جای داده باشد حس میشود. همچنین طبقه بندی طرح ها رنگ ها و ست کردن کاغذ ها برای جلوگیری از سردر گمی امری واجب به نظر میرسد. که سایت لوکس بگیر این معایب را برای رضایت مصرف کنندگان حل نموده است.

مشاهده آلبوم های کاغذ دیواری

تاریخچه کاغذ دیواری

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کاغذ دیواری برای اولین بار توسط چینی ها مورد استفاده قرار گرفته است.

مشاهده تاریخچه کاغذ دیواری

همچنین میتوانید برای تبدیل متراژ خود به تعداد رول از لینک زیر استفاده کنید.

تبدیل متراژ به تعداد رول

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید