نظر سنجی انتخابات در سایت تیکفا

افراد زیاد هستند که روزانه وقت زیادی رو صرف وبگردی می کنند و برای به دست آوردن موضوعات موردعلاقه شون به سایت های مختلف سر می زنند و مطالب متفاوت رو دریافت می کنند. گاهی وقت ها برای پیدا کردن مطالب به جتسجو می پردازند ولی یکی از روش های ساده و سریع برای اینکه بتوانید مطالب مورد علاقه خود را پیدا کنید این است که از شبکه اجتماعی محتوا محور استفاده کنید.

Screen Shot ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ at ۹.۱۲.۴۷ قبل‌ازظهر

بقیه در ادامه مطلب کافی است که موضوع مد نظر خودتان را در سایت تیکفا پیدا کنید و به روزترین مطالب که با امتیاز و تیک کاربران انتخاب شده است را دریافت نمایید. مثلا شما به یکی از موضوعات اجتماعی مذهبی علمی سرگرمی علاقه مند هستید. خیلی ساده و سریع می توانید وارد صفحه مربوطه در تیکفا شوید و مطالب پر امتیاز رو مشاهده کنید و خودتان هم به مطالب مورد علاقه تان رای بدهید و تیک بزنید.

یا اگر به عناوین مرتبط با سیاسی فرهنگی ورزشی هنری فناوری وابسته اید و می خواهید هم به روزترین ها و هم پر امتیاز ترین ها را مشاهده کنید سری به تیکفا بزنید و موضوع مربوطه را چک کنید. نکته مهم این است که مطالب ارسال شده در سایت را خود کاربران ارسال می کنند و رای و امتیازات و طبقه بندی آن هم با امتیاز کاربران صورت می گیرد.

شبکه بهینه سازی محتوا به دنبال ایجاد ارزش افزوده بر روی مطالب و محتوای ارزشمند است و با حمایت از مطالب مفید در جهت پالایش و غنی سازی فضای مجازی گام بر می دارد. به همین دلیل به کاربران امکانات کاربردی و ارشمندی همچون اشتراک گذاری لینک و اشتراک گذاری فیلم ارائه می دهد.

تیکفا شبکه اجتماعی

تیکفا شبکه اجتماعی

قابلیت کاربردی و جالب تیکفا در اشتراک گذاری لینک این است که شما با کپی ادرس مد نظرتان و درج آن در قسمت لینک به صورت خودکار خلاصه مطلب و عکس آن را دریافت خواهید کرد و قادر به ویرایش و تکمیل آن خواهید بود. در واقع شما با کپی مطالب مورد علاقه خود در وبلاگ سایت و یا شبکه های اجتماعی خیلی ساده و سریع آن را در تیکفا منتشر می کنید و بازدید وبلاگ، سایت و یا پیج خودتان در شبکه های اجتماعی را چند برابر خواهید کرد.

در مورد اشتراک گذاری فیلم روش ساده و سریعی برای آن در نظر گرفته شده است. فقط کافی است که لینک ویدیو خودتان را که در آپارات، نماشا، شبکه ما و یا جعبه آپلود شده است کپی کنید و آن را در قسمت ارسال ویدیو تیکفا درج کنید. سیستم هوشمند تیکفا بلافاصله عنوان ویدیو، توضیحات و اصل ویدیو را دریافت می کند و در سایت نمایش می دهد. با این روش هم در ترافیک اینترنت شما صرفه جویی خواهد شد و هم بازدید ویدیوهای شما در سایت های اشتراک گذاری ویدیو افزایش پیدا می کند.

از آنجایی که کاربران حق یک رای و تیک برای هر مطلب دارند، امتیازات مطالب معیار خوبی برای سنجش آنهاست و بسیاری از کاربران اقدام به راه اندازی صفحات مختلف برای سنجش نظرات مخاطبان فضای مجازی داشته اند. برای مثال صفحه نظرسنجی انتخابات یکی از صفحات پرطرفداری است که مخاطب زیادی جذب کرده است و مطالب جذاب سایر صفحات هم از این دسته است.

صفحه پروفایل تیکفا

برای اینکه یک صفحه پرطرفدار و پر مخاطب در تیکفا داشته باشید همین حالا ثبت نام کنید. و با نصب نرم‌افزار اندروید تیکفا از اتفاقات صفحه و مطالب خود و تعداد امتیازات مطالبتان با خبر باشید و سریع و ساده آن را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید