راهکارهای موثر در ایجاد زیبایی صورت

راهکارهای موثر در ایجاد زیبایی صورت

زیبایی صورت یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین فاکتورهای موثر در زیبایی ظاهری بویژه در جمعیت بانوان است. زیبایی صورت و توجه به فاکتورهای موثر در آن، تاثیر زیادی در زیبایی، طراوت و جوانی چهره داشته و می تواند اعتماد به نفس را در اشخاص افزایش دهد. امروزه راهکارها و خدمات زیبایی فراوانی به منظور افزایش زیبایی صورت وجود داشته و از جمله پرطرفدارترین خدمات زیبایی به شمار می آیند.

زیبایی صورت

توجه به زیبایی،هماهنگی و برطرف نمودن مشکلات موجود در اجزای صورت به منظور حفظ زیبایی چهره اهمیت بسزایی داشته و استفاده از انواع خدمات زیبایی چهره و صورت از جمله پرطرفدارترین راه های افزایش زیبایی صورت هستند. کلینیک های زیبایی یکی از مهمترین و اصلی ترین مراکز ارائه خدمات زیبایی هستند که انواع روش های جوان سازی، برطرف نمودن چین و چروک های پوستی، لیفت صورت با نخ ، لیزر، از بین بردن افتادگی های پوستی در نقاط مختلف پوست، تزریق ژل های متفاوت و بوتاکس را برای متقاضیان انجام داده و توقعات آنها در زمینه زیبایی صورت را مرتفع می سازد.

لیفت با نخ

یکی از روش های بسیار مهم در جوان سازی پوست، پیشگیری از پیری زودرس آن، کاهش چین و چروک های پوستی، از بین بردن لک های پوستی و اسکارهای ناشی از جوش، انجام روش های مختلف لیفت از جمله فرم دهی بینی با نخ است.

دلایل استفاده از لیفت

متاسفانه با افزایش سن، پروتئین های موثر در شکل دهی به عضلات صورت مانند کلاژن و کراتین کاهش یافته و عضلات صورت جای خود را به چربی ها می دهند. این اتفاق منجر به افتادگی، شل شدگی و تغییر شکل عضلات صورت شده و زیبایی صورت را از بین خواهد برد. رسیدگی و اقدام به موقع به منظور برطرف نمودن این مشکلات و از بین بردن غبغب اهمیت فراوانی داشته و با استفاده از روش های متفاوت ایجاد می گردد. انواع روش ها، به تحریک تولید پروتئین های پوستی پرداخته و در حفظ جوان سازی پوست موثر می باشند. یکی از این روش ها، لیفت با نخ است.

نحوه انجام لیفت با نخ

در این روش، ابتدا نواحی مورد نظر صورت انتخاب شده و توسط پزشک متخصص علامت گذاری می شوند. این نواحی می توانند بینی، گونه، پیشانی و یا غبغب بوده و استفاده از این روش می تواند منجر به جوان سازی، جمع شدن و از بین رفتن چربی های انباشته شده در این نواحی گردد. به منظور کاهش درد و پیشگیری از بروز احساس ناراحتی از بی حسی های موضعی استفاده می شود. نواحی مشخص شده با دارو کاملا بی حس شده و سوراخ های خیلی کوچک و ریزی در سطح نواحی مذکور ایجاد می گردد. سوزن و نخ مخصوص لیفت که نوعی نخ بخیه قابل جذب است در سوراخ ها فرو برده شده و بافت افتاده و شل شده پوست را بالا می کشد. این روش نیازی به عمل، بخیه و دوره نقاهت نداشته و خیلی سریع بهبود می یابد. بینی و فرم آن، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت داشته و امروزه عمل های جراحی بینی بدین منظور از پرطرفدارترین عمل های جراحی محسوب می شوند. باید توجه داشت این عمل ها عوارض جانبی فراوانی داشته و از دوره نقاهت سخت و طولانی برخوردار هستند. لیفت با نخ یکی از راه های ساده به منظور فرم دهی بینی  بوده که عوارض جانبی و مشکلات پس از عمل جراحی بینی را نداشته و به زودی بهبود می یابد. این اقدام با زیبا و خوش فرم نمودن بینی، تاثیر فراوانی بر زیبایی صورت خواهد داشت.

تزریق ژل و بوتاکس در زیبایی صورت

عوارض تزریق ژل و بوتاکس یکی دیگر از روش های زیبایی صورت هستند که به روش های متفاوتی انجام گرفته و می توانند در زیبایی بینی و صورت نقش موثری داشته باشند. تزریق ژل از جمله روش های سریع و بسیار موثر در حجم دهی و پیشگیری از افتادگی اعضای صورت مانند گونه ها، دور چشم و لب ها است. ژل های تزریقی انواع مختلفی داشته و از نظر بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت می باشند. اسید هیالورونیک از جمله معروفترین و پرطرفدارترین ژل های مورد استفاده در حجم دهی اجزا صورت و ایجاد زیبایی صورت است. این ژل خیلی سریع و آسان جذب شده و می تواند افتادگی پلک، گونه، گودی چشم و لب ها را برطرف نماید.

تزریق بوتاکس چند سالی است رونق بسیار زیادی در جمعیت بانوان داشته و از آن به عنوان درمان چین و چروک های پوستی در نواحی خاصی از صورت مانند پیشانی، خط لبخند و چین و چروک های گوشه لب و چشم ها استفاده می شود. بوتاکس می تواند تمامی چروک ها را برطرف نموده و جوانی را به پوست شما بازگرداند. توصیه می شود این روش را حتما در کلینیک های معتبر و تحت نظر افراد متخصص انجام داده و ریسک خطرات و عوارض جانبی احتمالی آن را کاهش دهید.

لیزر درمانی

امروزه استفاده از لیزرها نیز تنوع بسیار زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی برای متقاضیان خواهند داشت. در این روش از امواج رادیویی و کاملا بی خطر استفاده شده و تحریک تولید پروتئین های پوستی مانند کلاژن و کراتین به منظور جوان سازی و جایگزین شدن آن ها به جای بافت چربی از جمله اهداف اصلی لیزر درمانی می باشد. لیزر درمانی عارضه جانبی خاصی نداشته و به منظور رفع غبغب نیز بسیار مفید می باشد. لیزر و انواع آن در ایجاد زیبایی صورت بسیار موثر هستند.

ماسک های گیاهی صورت

یکی از اقدامات اولیه و بسیار مهم در حفظ و ایجاد زیبایی صورت استفاده از ماسک های گیاهی صورت در انواع مختلف هستند. این ماسک ها از ترکیبات متفاوت تهیه شده و تاثیر بسیار زیادی بر طراوت، زیبایی و جوان سازی پوست خواهد داشت. این نوع از ماسک ها به سادگی و سریع تهیه شده و می توانند تیرگی، افتادگی، خشکی، چین و چروک و پیری پوست را برطرف نمایند.

 

 

مطالب مرتبط