دانلود فیلم | دانلود فیلم ایرانی | فیلم چین

برترین ها ; دانلود فیلم ایرانی جدید

از جدیدترین فیلم های ایرانی می توان به لیست زیر اشاره کرد که برای دانلود فیلم میتوانید از وب سایت فیلم چین استفاده کنید.

فیلم هزارپا ، فیلم ما همه باهم هستیم ، فیلم سینمایی کاتیوشا ، فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ، فیلم سنمایی تگزاس ۲ ، فیلم سینمایی دختر شیطان ، فیلم مناسب برای کودکان پیشونی سفید ۳ و چندین فیلم دیگر که از محبوب ترین های سینمای حال حاضر ایران هستند.

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم سینمایی هزارپا

خلاصه فیلم : این فیلم با حضور رضا عطاران و جواد عزتی فیلم کمدی و طنز بسیار خنده دار و جالبی است که در قسمتی از فیلم هزارپایی وارد کفش بهتاش یا همون بهرام افشاری میشود و کلی سرو صدا به پا میکند فقط برای یک هزارپا!فیلمبرداری آن ۷۸ جلسه طول کشیده و تابستان امسال در سینماها اکران میشود.داستان در مورد دهه ۶۰ و ۷۰ است که روزهای بسیار شیرینی بوده و زندگی بسیار راحت و زیبا الان به صورت طنز درآورده اند…

دانلود فیلم سینمایی کاتیوشا

خلاصه فیلم : اگر قرار است در زندگی بتوانم قشنگ زندگی کنم و موفقیت را کسب کنم حتما نباید جوری زندگی کنم که تو میخوای باید ببینم زندگی چطور میگذره یا چه جور میتوانم تلاش کنم…موضوع این فیلم به صورت طنز و خنده دار است و برای همه سنین خوب است و میتوانند این فیلم زیبا را تماشا کنند.

دانلود فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد

خلاصه فیلم : این فیلم سینمایی روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

وب سایت فیلم چین ، رسانه فرهنگی ، ویدیویی

ما در فیلم چین مطابق با فرهنگ ایرانی سانسورهایی لازم را انجام داده ، دوبله اختصاصی رسا و زیبا تهیه کرده و در سایت آپلود میکنیم ، همچنین فیلم های ایرانی سینمایی و سریال هایی که به صورت خانگی پخش می شوند را نیز به صورت آپدیت و آرشیو کامل در سایت برای دانلود شما عزیزان قرار میدهیم.

وب سایت فیلم چین با ترافیک ماهانه بالا و انتشار فیلم بروز یکی از سایت های مطرح دانلود فیلم می باشد ، فیلم چین در تفکر خود در نر دارد تا مطابق با تمایلات و فرهنگ ایرانی ، مجموعه از فیلم های ایرانی و خارجی را در رسانه ویدیویی خود منتشر کند.

اگر نمیدانید چه فیلمی مشاهده کنید ، با استفاده از اینستاگرام سایت فیلم چین می توانید تیزرهای تبلیغاتی فیلم های جدید را مشاهده کنید و در صورتی که از تیزر لذت بردید ، از سایت ما دانلود کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط