بهبود اطلاعات و کسب و کار به وسیله تور های نمایشگاهی

بهبود اطلاعات و کسب و کار به وسیله تور های نمایشگاهی

یکی از نمایشگاه های مهم دوسلدورف , نمایشگاه قایق دوسلدورف میباشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد و شرکت ها که در این زمینه فعالیت میکنند قرار گرفته است. همچنین به این نمایشگاه بازار مرکزی قیایق و قطعات آن نیز گفته میشود چرا که تجارت در این زمینه در این نمایشگاه نیز انجام میشود. نمایشگاه قایق دوسلدورف به صورتی است که هر ساله در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگذار میشود. نمایشگاه قایق دوسلدورف که چیزی بالغ بر ۱۱۶ غرفه فعال در زمینه قایق و تجهیزات آن دارد , امروز به یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های قایق دنیا تبدیل شده است. فضای این نمایشاه ۹۰۳۶۵ متر مربع است که فضای بزرگ و خوبی را برای نشان دادن محصولات دارا میباشد. موضوعات این نمایشگاه عبارت است از : قایق , قایق بادبانی , جت اسکی , تجهیزات غواصی و … میباشد. قایق های تفریحی و یا حتی مسافری که در آب های وسیع اقیانوس حرکت میکنند. دیگر نمایشگاهی که به اطلاعات شما میافزاید نمایشگاه ساختمان آلمان میباشد.

 

بهبود اطلاعات و کسب و کار به وسیله تور های نمایشگاهی

نمایشگاه فرش و کف پوش دموتکس آلمان

امروزه فرش و کفپوش در زیبایی ساختمان بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. یکی از مکان هایی که برای بازدید و یا خرید این نوع محصولات استفاده میشود , نمایشگاه دموتکس آلمان میباشد. یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فرش میباشد که امروزه به پربازدید ترین آن نیز تبدیل شده است. نمایشگاه دموتکس آلمان که در شهر هانوفر کشور آلمان برگزار میشود علاقه مندان به فرش و کفپوش را به خود جلب کرده است. نمایشگاه دموتکس آلمان بش از بیست سال سابقه اجرا نمایشگاه در زمینه فرش و کفپوش را دارد. در این نمایشگاه از محصولات مختلفی مانند فرش , کفپوش , موکت , انواع سرامیک و غیره را در بر میباشد. دف نمایشگاه فرش و کف‌پوش دموتکس آلمان، برقراری ارتباط و تعامل تولیدکنندگان، طراحان و صاحبان محصولات نساجی و کف‌پوش با تجاری است که از سراسر جهان به آلمان می‌آیند و این امر با توجه به استقبال بالای بازدیدکنندگان، به توسعه فروش می‌انجامد. نمایشگاهی که در زمینه فناوری فعالیت دارد نمایشگاه جیتکس دبی نام دارد.

بهبود اطلاعات و کسب و کار به وسیله تور های نمایشگاهی

نمایشگاه ساختمان آلمان Bautec

صنعت ساختمان بسیار مورد پیشرفت قرار گرفته است و امروزه با توجه به درخواست ها و مخاطبین بسیار خود, شرکت ها و افراد بسیاری را به خود جذب کره است. یکی از بزرگ ترین نمایشگاه هایی که در این زمینه فعالیت میکند , نمایشگاه ساختمان آلمان میباشد. این نمایشگاه در تمامی زمینه های ساختمان و محصولات مشتق آن نیز فعالیت میکند. زمینه هایی مانند ماشین آلات ساختمانی , ماشین آلات معدنی , تجهیزات به روز ساختمانی و غیره فعالیت میکند. در دیگر بخش ها مانند آلمینیوم , فولاد , پارکینگ و دیگر تکنیک ها را دارا میباشد. سنگ و خاک یکی دیگر از بخش های نمایشگاه ساختمان آلمان میباشد. سیالات و اتصالات مختلف که در ساختمان ها استفاده میشد بسیار امری مهم است که در نمایشگاه ساختمان آلمان به این موضوع اشاره شده است. گروه های مختلی در این نمایشگاه شرکت میکنند. از جمله گروه های تجاری و گروه های فنی مهندسی , گروه اول برای خرید محصولات و تکنولوژی های جدید در این نمایشگاه حاضر میشوند و گروه دوم برای ارائه خدمات خود در نمایشگاه ساختمان آلمان شرکت میکنند. مواد ساختمانی مورد استفاده باید به روز باشد زیرا چالش های بسیاری را در بر دارد. چالش های مهمی مانند بلایای طبیعی و آتش سوزی و دیگر حوادثی که برای ساختمان ممکن است به وجود آید را مورد بررسی قرار میگیرند.

بهبود اطلاعات و کسب و کار به وسیله تور های نمایشگاهی

نمایشگاه جیتکس دبی و فناوری های جدید

فناوری و تکنولوژی های جدید همیشه مورد توجه انسان های مختلف بوده است.زیرا که در تمامی زمینه ها نفوذ کرده است و مورد استفاده قرار میگیرد. نمایشگاه جیتکس دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه های دنیا در زمینه فناوری اطلاعات میباشد. گروه های مختلف هر ساله جدید ترین محصولات و خدمات خود را در قالب تکنولوژی های جدید رونمایی میکنند. نمایشگاه جیتکس دبی همه ساله در ماه مهر رونمایی میشود. این نمایشگاه فرصتی بسیار عالی برای توسعه کسب و کار مباشد زیرا امروزه تمامی کسب کار ها به تکنولوژی آلوده شده و باید مورد استفاده قرار گیرد. شرکت های نرم افزاری معتبر که در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت میکنند امروزه جدید ترین محصولات خودرا در این نمایشگاه به نمایش در می آورند. یکی از بخش های مهم این نمایشگاه Golfcomms میباشد که در این بخش شرکت کننده ها و غرفه داران برای ارتباط بهتر و بیشتر با هم به تعامل می نشینند. از بخش های پرطرف دار نمایشگاه جیتکس دبی میتوان به بخش تلفن همراه اشاره کرد که امروزه سهم زیادی از بازار تکنولوژی را به خود اختصاص داده است.

 

بهبود اطلاعات و کسب و کار به وسیله تور های نمایشگاهی

مطالب مرتبط